Site Overlay

Бананови палачинки за спортуващи – Рецепта

Начин на приготвяне:

1. В купа намачкайте 2 банана да станат на пюре. Добавете солта и сока от лимон. Третият банан ще бъде за декорация.

2. Налейте млякото към сместа за палачинките. Ако нямате соево, може да използвате кокосово или бадемово мляко.

3. Изсипете зехтина и брашното. Разбъркайте, за да се смесят продуктите. Трябва да се получи гладка и не много гъста консистенция. Може да разредите с вода, за да я получите.

4. Подгответе си тиган с незалепващо покритие, в което ще приготвите любимите бананови палачинки.

Сипете от сместа и разпределена, за да се получи тънка палачинка.

Оставете за няколко минути и обърнете от другата страна. Повторете процедурата, докато сместа свърши.

5. Нарежете останалия банан и прибавете към готовите палачинки, които са и чудесна веган закуска.

6. Полейте банановите палачинки за спортуващи с карамеления топинг и сервирайте.

Да ви е сладко!

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *