Site Overlay

Диета с тиква и дюли топи килцата през зимата

Въпреки че навън е студено и сега се налага да се обличаме с няколко слоя дрехи, за да ни е топличко, то това не значи че сега не можем да се заемем с топенето на досадните излишни килограми. В това има и още един плюс, а именно – сега на диета и започвайки да тренирате през студеното време, ще можете да влезете в любимите си дънки отново за летните месеци, когато вашите форми се виждат идеално и можете да ги изваяте перфектно с тази диета с тиква и дюли.

Диета с тиква и дюли топи килцата през зимата

Като цяло тази комбинация е идеалната за свалянето на килограмите, а и сега тези плодове са сезонни и могат да се закупят във всеки магазин. Дюлята, от своя страна, има много ценни съставки, като така например е богата на неразтворимите фибри, които помагат за забавяне перисталтиката. Тиквата обаче има разхлабващ ефект и така тя неутрализира този недостатък на дюлите.

Като цяло двата плода имат много добро действие върху храносмилането, а също така засилват обмяната на веществата, помагайки ни да стопим излишните килограми. Също така те засищат много добре, но и стимулират разграждането на досадните мазнини, от които всички искаме да се отървем, за да заблестим като звезди на плажа.

Най-силно това действие се усеща в комбинация, затова е най-добре да се придържате към диетата с тиква и дюли заедно. Не по-малко предимство на този начин на хранене е това, че така се подобрява имунитета, което е много важно през зимните месеци.

Примерно петдневно меню за диета с тиква и дюли

Първи ден

Закуска – нарежете малко тиква и дюля, а след това ги запечете на фурна в плик. Поръсете ги с малко захар и канела, а също така изпийте една чаша ароматен билков или зелен чай;

Обяд – бобена супа и 1 чаша домашен компот от дюли;

16 часа – 100 г печена тиква.

Вечеря – печена риба (около 150-200 грама) с гарнитура от зелева или зелена салата, която е овкусена само с малко лимонов сок и сол. За десерт се подсладете с една изпечена на фурна дюля с канела и малко захар.

Втори ден

Закуска – 1 твърдо сварено яйце и зелен чай с лимон и мед;

Обяд – парче свинско месо (около 130 грама), което е изпечено на скара. Гарнирайте го с малко свежи зеленчуци по ваш избор и за десерт си хапнете малко печена тиква с канела и захар;

16 часа – една филийка пълнозърнест хляб, която е намазана с пастет от черен дроб ( по възможност да е домашен) и 1 чаша айрян.

Вечеря – 130-140 г печена тиква с малко мед и ядки по ваше желание, а също така зелен чай с лимон.

Трети ден

Закуска – направете си плодова салата от 1 киви, 1 круша, половин дюля и малко ядки по ваше желание. Овкусете я с малко заквасена сметана и добавете мед по желание;

Обяд – сандвич с пълнозърнест хляб и малко телешка кайма, като отгоре добавите кашкавал. За десерт се поглезете с 1 печена дюля на фурна;

16 часа – пюре от 100 г печена тиква и 1 с.л. сметана;

Вечеря – голяма порция от салата с 50 грама гъби, малко маслини, маруля, краставица, спанак и рукола. Овкусете я с дресинг от малко лимонов сок, мед и 1 чаена лъжица тахан. За десерт си направете малко печена тиква с канела и захар.

Четвърти ден

Диета с тиква и дюли

Закуска – едно кисело мляко с половин настъргана на дребно ренде дюля и някакви ядки по избор;

Обяд – стандартна порция от зеленчуково ризото с лук, зелен боб, моркови и броколи. Добавете и десерт, а именно печена дюля, която е поръсена с кафява захар;

16 часа – 150 г печена тиква с малко мед и канела;

Вечеря – пилешка супа със зеленчуци, но задължително без фиде, като добавите за десерт 1 печена дюля.

Пети ден

Закуска – 130-150 грама печена тиква и една чаша айран;

Обяд – 1 печена дюля и зелен чай с малко мед;

16 часа – чаша айран;

Вечеря – омлет с моркови, лук и чушки. За десерт отново си направете една печена дюля с малко кафява захар.

Заедно с тези два плода можете да приготвите много различни зимни ястия, които ще са не само полезни, но и много вкусни. Така няма да се налага да си хапвате еднообразно, като по този начин е доста по-лесно преодоляването на психическата нагласа при тази диета.

И не забравяйте, че както при всеки един хранителен режим, така и тук е много важно да пиете достатъчно течности на ден, а именно не по-малко от 1.5-2 литра.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *