Site Overlay

Ориз с грах, тиквички и манголд на фурна – Рецепта

Начин на приготвяне:

Измиваме 2-3 пъти чаша и половина бисерен ориз и след това го накисваме за около 30 минути, тъй като по този начин е по-здравословен.

През това време приготвяме и останалите заготовки: нарязваме 1 тиквичка и 2 моркова на кубченца, свежите листа манголд, богата връзка пресен лук и 1/3 връзка магданоз – на ситно.

Сипваме ги в голяма тава заедно с граха – ½ буркан (отцеден) или 2 чаени чаши изронени пресни зрънца. Добавяме накиснатия и хубаво отцеден ориз и овкусяваме с подправките: джоджен, червен пипер, черен пипер, къри, кимион, хималайска сол и нерафинирано студено пресовано слънчогледово масло – шарлан.

Разбъркваме и заливаме с 4 чаени чаша изворна вода, като по желание част от водата може да се замени с маринатата от буркана с грах за още по-богат и наситен вкус.

Печем ястието в загрята фурна – на 250 градуса за 45 минути, като през това време 2 пъти го разбъркваме и завъртаме тавата, като накрая оставяме леко да се запече.

Изваждаме готовото ароматно зеленчуково ястие от фурната и поднасяме ориза със зеленчуци на семейната трапеза.

Здравословен градински леко пикантен ориз на фурна с грах, манголд и тиквички – любим на всички!

Чудно Вкусно – ориз с грах, тиквички и манголд на фурна!

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *