Site Overlay

Отслабнете лесно с печена тиква през есента

В желанието си да свалим излишните килограми, често прибягваме до драстични диети, които далеч не са здравословни или полезни за здравето ни. Спазвайки обаче някои простички правила и хапвайки си повече полезни храни, вие лесно ще можете да се вталите. Ето защо някои дами предприемат отслабване с тиква.

Именно сега тиквите започват да се превръщат в главен герой на трапезата през есента и зимата и е време да се възползвате от всичките им полезни качества. Те могат лесно да се превърнат в една от основните ви храни, ако искате да отслабнете и много скоро да се похвалите с идеална фигура за милиони. Това е онази храна, която се отличава не само с много вкусните си качества, но и заедно с това е полезна за здравето ни.

Като за начало е важно да заложите на нискокалоричната храна, ако искате да отслабнете, но и да не забравяте за това, че трябва да водите активен начин на живот. За съжаление обаче, голяма част от много вкусните продукти са доста калорични и не са подходящи, ако сте решили да отслабвате.

Това обаче не важи за тиквата, тъй като тя е малко калорична, но също така ни дава усещане за ситост, тъй като има много влакнеста структура. Особено полезна е е печената тиква, затова е много важно да включите тиквата в менюто си, дори ако не е сред най-любимите ви храни за отслабване. Ако идеята за отслабване с печена тиква не ви допада, можете и да я сварите.

Можете дори да си правите крем супа от тиква, овкусявайки я с любимите ви подправки. Или пък пюре от тиква. А знаете ли, че на някои места дори правят лютеница с тиква?

Като цяло рецептите с тиква са доста различни, така че със сигурност ще намерите своя начин за готвене, който ще е не само вкусен, но и полезен.

Важно е обаче да осъзнаете, че панацея за излишното тегло няма и е важно техниките ви да са комплексни. Така например диетологът Гинзбург не съветва да се спазва монодиета с тиква, тъй като това може и да ви помогне да свалите излишните килограми, но от друга страна, ефектът от отслабването с тиква може е краткотраен.

Супата е от тиква е диетична

Не по-малко важно е и това, че ако се храните само с тиква и сте на монодиета с нея, то това може да доведе дори до хранителен дефицит, което е опасно, защото в тиквата не се съдържат така полезните за здравето ни животински протеини.

Всички диетолози са единодушни по отношение на тиквата, а именно ако искате да отслабнете, тогава задължително трябва да включите нискокалоричните продукти, като тиквата в рациона си. Като цяло обаче трябва да действате комплексно, а именно да се храните разнообразно и здравословно, а също така да водите активен начин на живот.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *