Site Overlay

Протеиновият хляб – какво трябва да знаем?

През 2007 г. трима братя от град Сиракуза, с подкрепата на личния си треньор, решават да създадат линия хлебни изделия, които не само да са вкусни, но могат да се хапват всеки ден и да се вписват правилно във фитнес диетата им, за да постигнат целите в поддържането на тялото.

След година проучвания през 2008 г. на пазара се появява първият оригинален хляб с протеини. Голямото търсене на този вид хляб го прави популярен сред купувачите поради огромните му ползи за здравето и високото протеиново съдържание.

Силата на естествения протеин и ниското съдържание на въглехидрати в протеиновия хляб може да повиши тонуса и да промени живота на човек.

Условията на съвременния живот на много потребители са такива, че мнозина не знаят как телата им биха могли да се чувстват по-добре.

Протеиновите рецепти и особено протеиновият хляб наистина могат да променят начина, по който изглеждате. Появяват се натурални продукти с високо ниво на протеини и ниско съдържание на въглехидрати, които са достъпни за абсолютно всички потребители. Протеиновият хляб е създаден, за да задоволи нуждите на клиентите, които се грижат за здравето си през целия си живот: от активна младост, до здравословен живот в напреднала възраст.

Всички сме родени от протеини. Това е основен елемент, който помага за изграждането на мускули, премахване на излишните мазнини и укрепване на имунната система.

Протеинът естествено се намира в храни като месо, риба, мляко, яйца, соя, ядки и семена. Напоследък все по-често се добавя и към хляба.

Трябва да се има предвид, че всички пълнозърнести видове хляб с включване на ръжено брашно, лимец, киноа, овес, семена и ядки вече съдържат протеин, предлагайки 3-6 грама на филия хляб.

Високопротеиновият хляб съдържа 14 до 47 г на филия, което се равнява на 2 големи яйца.

Смята се, че по принцип, хранейки се без диети и ограничения, ние консумираме достатъчно протеини за живота на тялото ни. Изследванията обаче показват, че през последното десетилетие това е постигнато чрез увеличаване на броя на калориите от консумираната храна. За да намалите общия си прием на калории, препоръчително е да консумирате повече храни с високо съдържание на протеини.

Протеинов сладкиш

Но дори и да не възнамерявате да ограничавате калориите, но започнете да използвате допълнителни продукти с протеин, това само ще ви е от полза! Това е така защото протеинът ви позволява да поддържате мускулния обем при хора на възраст и увеличава ефективността на трениращите спортисти и тези, които водят активен начин на живот.

Успоредно с увеличаването на количеството на протеини в диетата, също си струва да се съсредоточим върху увеличаването на фибри в диетата. Храните с високо съдържание на фибри намаляват риска от сърдечни заболявания, диабет тип 2, запек и проблемна кожа.

Следователно, най-полезният модерен продукт, който бихте могли да добавяте редовно към диетата си, е пълнозърнест хляб с протеини, зърнени храни и семена.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *