Site Overlay

Разделна диета за здравословно отслабване

Разделната диета не е просто диета за отслабване. Тя чрез подходящ разделен хранителен режим позволява на храносмилателната система да абсорбира всички полезни хранителни вещества от приетата храна и едновременно с това да подобри общото здравословно състояние на организма.

Д-р Уилям Хауърд Хей, основателят на разделната диета открива и разработва тази нова система на здравословно хранене. Така чрез разделното приемане на хранителните продукти се подпомага функцията на храносмилателната система.

Според неговата теория тялото при обичайния хранителен режим не успява да усвои всички хранителни вещества. И ако се разработи подходящ план на храненията и съответно видове храни, то ще могат се усвояват повече полезни вещества, които да му помогнат да се бори с различни заболяванията.

Разделната диета се смята за един страхотен хранителен режим, който благоприятства здравето на човека през целия му живот. При нея няма забранени храни, не се броят калории, не се забраняват вечерите, но е необходимо организиране на храненията за деня.

Много важно правило при тази диета е да не се консумират едновременно животински протеини и нишестени храни. А да се комбинират месото или риба на барбекю със салата от свежи зеленчуци.

Също похапването на протеини и карбохидрати по едно и също време не позволява тяхната абсорбция в стомаха, стигайки се до натрупването на токсини и субстанции, причиняващи затлъстяване.

Не е препоръчително да се смесват карбохидрати с кисели храни. Това означава да не се консумират едновременно боб, картофи, хляб или други с портокали, лимони.

Да се избягват и приема на два различни протеина по едно и също време като месо с млечни продукти или ядки.

По време на разделното хранене, хубаво е да не се смесват сладките и нишестени храни с житни култури, картофи, хляб. Причината е, че се стига се до ферментация в червата съпроводена от газове и тежест, както и затруднена абсорбция на хранителни вещества.

Така забранени са комбинациите и на риба с картофи или ориз, също месо с макаронени изделия, пиле с картофи, сандвич с месо, месо с някакъв сос, съдържащ брашно и други.

Примерно меню за разделната диета е следното. За закуска да се похапват плодове и сандвич със сирене или масло. Обядът да е от месо или риба и зеленчукова салата. За вечеря може да се комбинират паста със сирене, картофи и сладки плодове. Леки закуски, между храненията могат да се правят и да са от плодове, плодови сокове, чай с мед.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *