Site Overlay

Редовната следобедна закуска пречи да качваме килограми

Според ново проучване следобедната закуска е най-важното хранене за деня и в никакъв случай не бива да я изпускаме, защото тя предотвратява трупането на излишни килограми.

Редовно трябва да похапваме между 15 и 16 часа, установяват учени, които казват, че не само децата, а и възрастните трябва да направят следобедната си закуска задължителна част от дневното меню.

С леко похапване между обяда и вечерята се предотвратява обилното хранене след 18 часа, а именно то е основният виновник за наднорменото тегло, твърди още проучването.

Следобедната закуска обаче трябва да е в малки порции и питателна. Подходящи са чаена чаша кисело мляко, препечена филийка със сладко, шепа ядки или само един плод.

Експертите са категорични, че вафлите или пакетче чипс не бива да ви изкушава и да ги хапвате като следобедна закуска, защото те не са никак леки, а идеята на това похапване точно такава.

Не само когато сте на диета, а и в ежедневието трябва да търсите здравословен вариант на похапването преди вечеря, което да ви засити, а не да изостри апетита ви допълнително.

За целта най-подходящи са плодовете и зеленчуците. Може да хапвате моркови, ябълки, грозде или ядки, които освен че ще заситят глада ви и ще снабдят тялото ви с важни хранителни вещества.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *