Site Overlay

Твоята диета! Правила, за да е наистина ефективна

Няма да навлизаме в конкретни здравословни рецепти, но помислете за общата картина. Единственото наистина ефективно средство за отслабване е добре обмислената диета. Приготвя се за предпочитане от опитен диетолог.

Когато сте на диета, трябва да спазвате някои правила:

– Яжте повече храни, съдържащи протеини;

– Яжте зеленчуци и плодове;

– Ограничете мазнините и въглехидратите;

– Изключете алкохола от диетата си;

– Вземете достатъчно калций, желязо, йод и витамини;

– Добре е да добавите приема на витамини в таблетки;

– Яжте възможно най-малко сол;

– Опитайте се да не добавяте подправка към вашите диетични ястия;

– Не забравяйте да се занимавате със спорт;

За да е ефективна диетата, яжте бавно, дъвчете старателно храната и прекарвайте повече време в хранене. Не яжте пред компютъра, телевизора или докато четете. Човекът, който стои зад тези процеси, без да го забелязва, яде много.

Запомнете! Не е нужно да ядете, когато не ви се иска и не сте гладни.

Това са простите истини, когато искате вашата диета да има ефект.

Днес има много диети и просто трябва да изберете правилната. Вашият хранителен режим трябва да ви пасва, а да не е подбран просто така и да ви тормози. Не е нужно да избирате диета с неприятни храни или с малък избор от храни.

Не гонете примера на имена от световния шоубизнес като например диетата на Анджелина Джоли, както и всякакви и звездни диети. Често това е просто блъф, меню, направено от неспециалист, което може да е опасно за вашето здраве, или пък режим, който е изготвен персонално за някого и който навярно няма да работи с вашата физика и психика.

Най-важното, за да е ефектива диетата

Твоята диета! Правила, за да е наистина ефективна

1) Броене на калории. Съдържанието на калории трябва да е малко по-ниско от енергийните ви разходи;

2) Без въглехидрати. Не можете да ядете всякакви плодове, брашно и захар. Такава диета е изпълнена с усложнения в работата на жлъчния мехур и застрашава с развитието на атеросклероза;

3) Яйчна диета. Успех може да бъде постигнат, но усложненията са без въглехидрати.

4) Ниско съдържание на мазнини. Изключете мазнините и се чувствайте леко и добре. Съвсем здравословна диета.

5) Дни с гладуване: Извара, ябълки, краставици, кефир, диня, риба, месо. Ние избираме деня, който ви подхожда и гоним излишните килограми. Разтоварващите дни трябва да се извършва всяка седмица. Важно е да не преяждате веднага след края на деня – така ще натоварите много стомаха и всички усилия ще отидат на вятъра.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *