Site Overlay

Фракционно хранене – що е то?

Ако искате да отслабнете, но не искате да гладувате, тогава тази статия е за вас. Онези, които са чували за фракционното хранене, но все още не знаят какво е, сега ще опознаят този нов начин за поддържане на здравословно тегло.

Фракционното хранене е специална диета, основана на честата консумация на храна в малки количества. От тази дефиниция вече става ясно, че частичното хранене установява често хранене, но значително ограничава броя на порциите.

Принципи на фракционното хранене

Същността на фракционното хранене се изразява в малки хранения на всеки три до четири часа. Първоначално този вид храна е изобретена и разработена от лекарите за лечение на проблеми на стомашно-чревния тракт.

Комбинирайки няколко малки ястия с физическа активност, можете да отслабнете с 3-5 кг седмично. В същото време метаболитните процеси в организма ще се подобрят и с редовното правилно хранене ще почувствате общо подобрение и укрепване на организма поради консумацията на храни, които насърчават – или поне не пречат на процеса на детоксикация.

На първо място в този списък са всички видове зелени салати, прясно изцедени сокове, супи, суперхрани, бобови растения и зърнени храни, които са преминали минимална термична обработка. Също така се препоръчва да се консумират много течности под формата на обикновена вода или билков чай. Всички полуфабрикати, продукти от бяло брашно и сладкиши, бърза храна, сода и сокове от магазин, пържени и мазни храни, месо и млечни продукти, както и понякога на пръв поглед невинни продукти като картофи и банани са забранени.

Като награда за вашето търпение ще намерите безкраен списък от бонуси, включително отърване от излишното тегло и алергии, подобряване на тена и кожата, решаване на почти всички проблеми с храносмилането, силен имунитет, отлично настроение и тласък на енергия, който ще продължи дълго време!

Препоръчителни часове за хранене:

– първа закуска – 07:00 ч;

– обяд – 10:00 ч;

– втори обяд – 13:00;

– следобедна закуска – 16:00;

– вечеря – 19:00 ч;

– втора вечеря – 21:00 ч.

След 10-14 дни вече ще опознаете и свикнете напълно с принципите на фракционното хранене. Ще усетите разликата от промените в менюто и ще видите резултатите върху кантара.

Gotvach.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *